Субота, 28.06.2025
РМО вчителів іноземної мови Саксаганського району
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті можна знайти

                                                                                                                 

 

                                                                                                                     Підготовка до ЗНО

 

Перевіреним та ефективним способом підготовки є ПРОБНЕ ЗНО, участь у якому може взяти кожен, хто бажає вступати до вищих навчальних закладів: учні 10 та 11 класів, випускники минулих років. Участь у пробному тестуванні дає можливість відчути та зрозуміти, як проходить ЗНО, ознайомитися з рівними рівнями тестів та скорегувати підготовку. Щоб взяти участь у пробному тестуванні, необхідно зареєструватися до 15 грудня на сайті відповідного регіонального центру.

Пробне ЗНО 2015

Пам'ятка «Реєструємось для участі у пробному ЗНО 2015»

Памятка "Пам'ятка «Реєструємось для участі у пробному ЗНО 2015»

Відеоролик «Реєстрація для участі в пробному ЗНО 2015» Презентація "ЗНО 2015. Що новенького? та Пробне ЗНО 2015. Прагни знати більше!"

 
 
 
 

ПАМ’ЯТКА (для учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2014 року)

 

 

наказ МОН України від 29.05.2008 № 479 «Про затвердження Положення про проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання навчальних закладів системи загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними згідно наказом МОН України № 946 від 20.10.2008); 

наказ МОН України від 01.10.2014 № 1120 «Про деякі питання проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2015 році»

наказ МОН України від 01.10.2014 № 1121 «Про програми зовнішнього незалежного оцінювання для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти» (Зі змінами внесеними згідно з наказом МОН № 1276 від 05.11.2014);

 

 Пробне ЗНО з англійської мови 2014 - завантажити ТУТ

 

Програма ЗНО з англійської мови - 2013 INOZEM_2013.pdf (3,5 MB)

Характеристика тесту з англійськоїмови - Har_English_2013.pdf (192 kB)

Критерії оцінювання власного висловлювання - English_Krut.pdf (305,6 kB) 

Методичні рекомендації щодо роботи з тестовими завданнями:

Завдання та відповіді на тести ЗНО з англійської мови минулих років:

Матеріали з підготовки до Міжнародного екзамена з англійської мови FCE (First Certificate of English):

Матеріали з підготовки до IELTS (International English Language Testing System):

Зразки тестових завдань різних форм:

Матеріали єдиного державного екзамену з іноземної мови для учнів 9, 11 класів шкіл Російської Федерації 

(Архів містить специфікацію та кодифікатор тестів, демоверсії з англійської, німецької, французької та іспанської мов, а також аудіозапис для контролю аудіювання з англійської мови)

 

Комплексна підготовка до ЗНО - архів тестів з граматики, лексики, читання та письма  - завантажити тут


                                                                                                                      

                                                                         Німецька мова

 

Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО)е кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимациие кнопки анимации
Університети, академії, інститути - всі ВУЗи України

Випускний клас? Час готуватися! Все про зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), програми, відповіді тестів.

ВУЗи України по регіонах. Рейтинги ВУЗів. Болонський процес в Україні.

 Програма ЗНО 2014 (зовнішнього незалежного оцінювання 2014 року) з німецької мови

ВСТУП

Сучасна парадигма шкільної освіти розглядає іноземну мову як важливий засіб міжкультурного спілкування. Такий підхід зорієнтовує процес навчання на формування у випускників загальноосвітніх навчальних закладів здатності до соціального контакту з представниками іншої лінгвокультури в найтиповіших ситуаціях мовленнєвої взаємодії. Досягнення цього рівня сформованості навичок та вмінь забезпечується взаємопов’язаним комунікативним, когнітивним і соціокультурним розвитком учня.

Пропонована програма зовнішнього незалежного оцінювання створена з урахуванням основних положень Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (рівень В1) та рівнів навчальних досягнень випускників середніх шкіл, викладених у змісті чинної програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів України (2-11 класи).

Зміст завдань для здійснення контролю якості сформованості іншомовної комунікативної компетенції уніфікується за видами і формами виконання та враховує особливості англійської, німецької, французької, іспанської мови.

Об'єктами контролю є читання і письмо як види мовленнєвої діяльності, а також лексичний і граматичний аспекти іншомовної комунікації (використання мови).

Зміст тестових завдань подається на автентичних зразках літературного мовлення, прийнятого у Великій Британії, Франції, Німеччині, Іспанії, та відповідає сферам і тематиці ситуативного спілкування, зазначеним у шкільній програмі.

Завдання для визначення рівня сформованості іншомовної компетенції в читанні орієнтується на різні його стратегії: з розумінням основної інформації (ознайомлювальне читання), повної інформації (вивчаюче читання) та пошук окремих фактів (вибіркове читання). Джерелами для добору текстів слугують інформаційно-довідкові, рекламні, газетно-журнальні матеріали, уривки з художніх творів, зміст яких узгоджується з навчальною програмою. Тексти (для ознайомлювального читання) можуть містити незнайомі слова – до 5%, а для вивчаючого та вибіркового читання – до 3%, про значення яких можна здогадатись із контексту, за словотворчими елементами, за співзвучністю з рідною мовою (слова-інтернаціоналізми). Загальний обсяг текстів не перевищує 1500 слів.

Завдання для визначення рівня сформованості компетенції в письмі зорієнтовані на виконання комунікативно-творчих видів діяльності: писати повідомлення, опис, роздум на різні теми, пов'язані з інтересами та комунікативними потребами, що узгоджуються із змістом шкільної навчальної програми. Загальний обсяг письмового завдання не менше 100 слів.

Контроль лексичної та граматичної компетенції (використання мови) передбачає визначення рівня сформованості мовних навичок: здатності самостійно добирати і формоутворювати лексичні одиниці та граматичні явища відповідно до комунікативних потреб спілкування у межах сформульованих завдань. Основними засадами для вибору видів і змісту тестів слугують завдання комунікативно-когнітивного спрямування.

УЧАСНИКИ ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ

У зовнішньому незалежному оцінюванні з іноземної мови беруть участь випускники загальноосвітніх навчальних закладів усіх форм власності, які бажають вступити до вищих навчальних закладів України, які включили іноземну мову до переліку предметів, необхідних до вступу на відповідний факультет.

МЕТА ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ

Мета – виявити рівень сформованості іншомовної комунікативної компетенції у випускників загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, чинних навчальних програм та Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти.

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ СКЛАДОВИХ ТЕСТУ

ЧАСТИНА І. ЧИТАННЯ

Мета – виявити рівень сформованості вмінь учнів читати і розуміти автентичні тексти самостійно, у визначений проміжок часу (Див. Специфікація тесту з іноземної мови).

Вимоги щодо практичного володіння читанням як видом мовленнєвої діяльності

У тестах оцінюється рівень розуміння тексту, уміння випускника узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати значення незнайомих слів за контекстом або словотворчими елементами.

Випускник розуміє прочитані автентичні тексти різних жанрів і стилів, що відображають реалії життя та відповідають віковим особливостям випускників шкіл; знаходить та аналізує необхідну інформацію, робить висновки з прочитаного; виділяє головну думку/ідею, диференціює основні факти і другорядну інформацію; аналізує і зіставляє інформацію, розуміє логічні зв'язки між частинами тексту.

Випускник читає і розуміє автентичні тексти різних жанрів і видів, розглядаючи їх як джерело різноманітної інформації і як засіб оволодіння нею.

Добір текстів для читання, а також ситуацій для писемного мовлення має здійснюватись відповідно до тематики спілкування, окресленої в Програмі з іноземних мов. Основними критеріями вибору текстів є їхня автентичність, прозорість, обсяг і відповідність інтересами сучасної молоді.

Форми завдань:

  • - із вибором правильної відповіді;
  • - на встановлення відповідності (добір логічних пар);
  • - на заповнення пропусків у тексті;
  • - знаходження аргументів та висновків;
  • - вибір назв абзаців тексту із запропонованих назв.

Типи текстів

  • - Статті із періодичних видань;
  • - листи (особисті, ділові тощо);
  • - оголошення, реклама;
  • - розклади (уроків, руху поїздів тощо);
  • - меню, кулінарні рецепти;
  • - програми (телевізійні, радіо тощо);
  • - особисті нотатки, повідомлення;
  • - уривки художніх творів.

Випускники повинні вміти:

  • - виокремлювати загальну інформацію із документів, що використовуються в повсякденному спілкуванні (короткі повідомлення для друзів, оголошення, проспекти, меню і т.д.);
  • - знаходити загальну та детальну інформацію із документів, що використовуються в повсякденному житті (оголошення, проспекти, меню, розклад руху поїздів тощо);
  • - виділяти детальну інформацію про осіб, факти, події тощо;
  • - розрізняти фактографічну інформацію і враження;
  • - надавати точну та детальну інформацію в текстах, що стосується повсякденного життя, написаних розмовною літературною мовою;
  • - сприймати точки зору авторів на конкретні та абстрактні теми;
  • - розуміти різножанрові тексти, включаючи уривки художніх творів та творів публіцистичного стилю;
  • - розуміти структуру тексту і розпізнавати зв’язки між його частинами.

ЧАСТИНА ІІ. ВИКОРИСТАННЯ МОВИ

Мета – визначити рівень володіння лексичним та граматичним матеріалом, що дадуть можливість учням вільно спілкуватися.

Вимоги щодо практичного володіння лексичним та граматичним матеріалом

У тестах оцінюється рівень знань лексичного і граматичного матеріалу випускників середніх шкіл. Випускник вміє аналізувати і зіставляти інформацію, добирати синоніми, фразові дієслова відповідно до контексту, розуміє логічні зв’язки у тексті.

Форми завдань:

  • − із вибором однієї правильної відповіді:
    Завдання полягає у тому, щоб випускник вибрав одну правильну відповідь із чотирьох запропонованих варіантів відповідей.
  • − заповнення пропусків у тексті:
    Завдання полягає в тому, щоб випускник заповнив пропуски в тексті, використовуючи запропоновані слова або словосполучення. Вибір здійснюється відповідно до мети, знань, навичок та вмінь, що перевіряються з лексики чи граматики.

Забезпечення. Автентичні тексти невеликі за обсягом. Завдання завжди пов’язані із ситуаціями спілкування згідно з чинними навчальними програмами.

Випускники повинні вміти:

  • - ідентифікувати та вибирати правильні формулювання для вживання в мові лексичних одиниць та граматичних конструкцій в процесі писемного спілкування.

У тестах використовуються зразки писемного мовлення країни, мова якої вивчається. Уміння випускників перевіряються за допомогою тестових завдань множинного вибору (з вибором однієї правильної відповіді).

Тест складається із коротких текстів/уривків текстів обсягом до 200 слів, які перевіряють розуміння інструкцій, офіційних повідомлень та рекламних оголошень, а також уривків із рекламних буклетів, листів, газет, журналів.

ЧАСТИНА ІІІ. ПИСЕМНЕ МОВЛЕННЯ

Мета – визначити рівень сформованості в учнів навичок та вмінь, необхідних для вирішення на письмі комунікативних завдань, що пов’язані із повсякденним життям.

Вимоги щодо практичного володіння письмом як видом мовленнєвої діяльності

У тесті перевіряється уміння здійснювати спілкування у писемній формі відповідно до поставлених комунікативних завдань.

Випускник володіє функціональними стилями писемного мовлення в межах, визначених Програмою загальноосвітніх навчальних закладів з іноземних мов, що також відповідає Загальноєвропейським рекомендаціям з мовної освіти (рівень В1).

Випускник уміє писати особисті і ділові листи, використовуючи формули мовленнєвого етикету, прийняті в країнах, мова яких вивчається, розповідаючи про окремі факти та події свого життя, висловлюючи власні міркування і почуття, описуючи плани на майбутнє та запитуючи аналогічну інформацію, а також передавати повідомлення у вигляді записки довільної форми.

Випускник уміє повідомити про перебіг подій, описати людину або предмет; написати повідомлення про побачене, прочитане, почуте; уміє обґрунтувати власну точку зору.

Завдання для писемного мовлення формулюється у вигляді мовленнєвих ситуацій, у змісті яких мають бути чітко визначені мета і об’єкт спілкування. Вибір комунікативної ситуації передбачає міжкультурне спілкування, і відтак зміст мовленнєвих ситуацій має включати соціокультурні особливості країни, мова якої вивчається і України.

Обсяг письмового висловлювання складає не менш ніж 100 слів.

Форма завдання

Ця складова частина тесту передбачає створення власного письмового висловлювання відповідно до запропонованої комунікативної ситуації. Від випускників вимагається написати власне письмове висловлювання на основі конкретної ситуації і направляючих вказівок: письмових підказок (повідомлень, листів, оголошень, реклами тощо).

Випускники повинні вміти:

  • - писати розповідь, передавати/розказувати про перебіг подій, описати людину, предмет;
  • - написати статтю, щоб передати/переказати перебіг подій, надати детальний опис та порівняння людей, предметів;
  • - передати особисті повідомлення в короткому листі відповідного зразка або в довільній формі, щоб сформулювати запрошення, описати почуття, привітати з успіхом, подякувати, вибачитися чи запропонувати допомогу або відповісти на повідомлення такого типу;
  • - висловити свою точку зору та аргументувати її.

Від випускників вимагається написати іноземною мовою особистого листа, повідомлення статтю, висловлюючи власні думки.

Від випускників очікується адекватне використання лексики та граматики відповідно до заданої комунікативної ситуації та з використанням відповідного стилю. Їм також потрібно вміти передавати власну точку зору, ставлення, особисті відчуття та робити висновки.

СФЕРИ СПІЛКУВАННЯ

ТЕМАТИКА ТЕКСТІВ ДЛЯ ЧИТАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ МОВИ

І. Особистісна сфера

  • Повсякденне життя і його проблеми
  • Сім'я. Родинні стосунки.
  • Характер людини.
  • Режим дня.
  • Здоровий спосіб життя.
  • Дружба, любов
  • Стосунки з однолітками, в колективі.
  • Світ захоплень.
  • Дозвілля, відпочинок.
  • Особистісні пріоритети.
  • Плани на майбутнє, вибір професії.

ІІ. Публічна сфера.

  • Навколишнє середовище.
  • Життя в країні, мова якої вивчається.
  • Подорожі, екскурсії.
  • Культура і мистецтво в України та в країні, мова якої вивчається.
  • Спорт в Україні та в країні, мова якої вивчається.
  • Література в Україні та в країні, мова якої вивчається.
  • Засоби масової інформації.
  • Молодь і сучасний світ.
  • Людина і довкілля.
  • Одяг.
  • Покупки.
  • Харчування.
  • Науково-технічний прогрес, видатні діячі науки.
  • Україна у світовій спільноті.
  • Свята, знаменні дати, події в Україні та в країні, мова якої вивчається.
  • Традиції та звичаї в Україні та в країні, мова якої вивчається.
  • Видатні діячі історії та культури України та країни, мова якої вивчається.
  • Визначені об’єкти історичної та культурної спадщини України та в країні, мова якої вивчається.
  • Музеї, виставки.
  • Кіно, телебачення.
  • Обов’язки та права людини.
  • Міжнародні організації, міжнародний рух.

ІІІ. Освітня сфера.

  • Освіта, навчання, виховання.
  • Шкільне життя.
  • Улюблені навчальні предмети.
  • Система освіти в Україні та в країні, мова якої вивчається.
  • Іноземні мови у житті людини.

 

НІМЕЦЬКА МОВА

ВИМОГИ ЩОДО ВОЛОДІННЯ МОВНОЮ КОМПЕТЕНЦІЄЮ

МОРФОЛОГІЯ

АРТИКЛЬ: Означений артикль. Неозначений артикль. Нульовий артикль

ІМЕННИК: Рід іменників. Однинa і множина іменників. Сильна, слабка, жіноча відміна іменників

ПРИКМЕТНИК: Сильна, слабка, мішана відміна прикметників. Ступені порівняння прикмет

Форма входу
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz